10 augusti 2011 av z_Sheltieliv i klotterplank (11 svar)
Hela sommaren har jag sprungit barfota på agilitytävlingar. Har endast ett par vanliga ute springskor som jag kört med annars, men känner att de inte alls håller måttet.
Vad har ni för agilityskor? Fotbollsskor kör ju många med, men jag tycker att det känns lite riskabelt utifall man skulle råka krocka med hunden. En fot på hunden med en fotbollssko med de vassa dubbarna är inte en lockande tanke.
Det ska ju finnas några speciella "agilityskor" (landhockeyskor?) har jag hört. Någon som vet om dess är något att ha?
Ja, helt enkelt. Vad kör ni med för skor på agilityplan? Olika för sommar/vinter?
Bilder: