4 juni 2012 av Cortex i övriga hundfrågor (32 svar)
Fråga om reg i Jordbruksverket
Det står att det är obligatoriskt att id-märka och registrera sin hund i Jordbruksverket, men hur ska de kunna kontrollera det? Vad händer om man inte gör det?
Som medlem kan du här läsa lite kort info om Cortex och gå vidare till medlemsprofilen.