26 september 2012 av Morrhoppan i aktiv med hund
Nä det tror jag inte. Jag kör med lättfodrad didriksonparka året om. Beroende på väder så har jag olika mycket på mig under den bara.
Både vi och hundarna storknar nog om vi tar på oss för tjocka kläder tidigt... :)