Intressant att läsa hur andra har det. Nu ska jag väl också skriva att vi accepterar varandras olikheter. Ja förutom det där med inga flera djur då. Vi låter inte våra olikheter störa oss utan respekterar att det inte alltid blir så att vi gör saker tillsammans.