Diskutera, läs
Hundforum
Chat
Medlemmar
Hundar
Bloggar
Medlemsbilder
Medlemsfilmer
Jag & mina vänner
Händelser
Statusförändringar
Mina händelser
Min profil
Mina vänner
Mina meddelanden
Annat i Rastplatsen
Hundkalender
Mina tjänster
Hjälp

Antal online:
( gäster)
 
28 november 2012 av Shure i övriga hundfrågor
Absolut!
Hunden har reflexer insydda i sele, koppel och täcke (el väst). Sen fäster jag en reflex i kopplet som funkar som förlängare också.

Jag har reflexväst, pannlampa och reflexband.

Som medlem kan du här läsa lite kort info om Shure och gå vidare till medlemsprofilen.
Svara på detta inlägg

Alla inlägg i denna diskussion

Liknande diskussioner:

Tråd startad
Senaste svar
The Ultimate Reflex Test Returns   [4] 20 mar: fullswallow 17 apr: ThomasMate Reflex dyssynergi   [3] 20 feb: Gabbelops 18 okt: pipilotta Glöm inte att synas i mörkret!   [24] 6 jan: Pajni 7 jan: Pajni Reflex, färskvara. Hur mycket tänker ni på det?   [17] 30 okt: Ratata&Izzy 31 okt: ylvahedin Sista chansen för min hund att synas i mörkret!!   [30] 23 mar: ebbasmatte 27 mar: ebbasmatte Vaktig, skäller i mörkret.   [10] 27 dec: Marll 30 dec: Malin med Ella Någon som INTE mår dåligt av mörkret?   [31] 3 dec: Isa & McGuinness 5 dec: Spirit of Divinity Byta ut reflex- varför?   [4] 25 nov: Edward 25 nov: Crazy J´s matte TIPS: Småhundar syns i mörkret!   [11] 18 nov: johannateresia 21 nov: johannateresia Bästa lampan till hunden i mörkret   [14] 2 nov: wookies matte 3 nov: Crazy J´s matte
 

NÅGRA AV VÅRA TJÄNSTER

Hundannonser Kennelsida Verksamhetssida Info om tjänster

VOVVE.NET

Om Vovve.net Kontakta oss Annonsera på Vovve.net Varumärket "Vovve"

FÖLJ VOVVE PÅ FACEBOOK

FÖLJ VOVVE ÄVEN PÅ ...

Vovve.net

TIPSA VOVVE

Något som är fel på sidan ovan?
Tryck här för att rapportera fel eller tipsa Vovve.

VOVVES NYHETSBREV

 
Populära raser idag:   American Staffordshire Terrier | Dobermann | Schäfer | Petit Basset Griffon Vendéen | Golden Retriever | Flatcoated Retriever | Samojedhund
© 1998-2026 Enfinia AB