21 september 2013 av Majken! i klotterplank
Igår middag med Kikkit och Klantradårmatten, i ett virrvarr med våra unghundar som är i samma vilda ålder. Idag kennelträff, ikväll kalas med Chipset!
Jag stör mig som fan på att det finns så många mentalt svaga hundar som folk sliter med för att klara vardagen.
Inget fredagsmys!
Jag är glad över att jag har en fantastisk kärlek i mitt liv, och en hund som är trygg.
Måste klura på det där med pinsamheten..
Ingen aning, fyra år kanske?