30 december 2013 av Blanco Niño i övriga hundfrågor
Blir så jävla irriterad på ägare som inte tar sitt ansvar. De som har agressiva hundar eller en snäll hund som springer fram till en agressiv verkar ju inte fatta att de leker med liv och död. Hoppas att den andra hunden mår bra idag!