Hej!
Det blir många pälsfrågor från mig, och det är bland annat för att jag förbereder mig för en kurs jag ska gå. Så här kommer en kanske dum fråga.
När man ska klippa en lagotto - är det ett måste att bada och föna ut håret då? Eller kan man klippa pälsen när den är krullig? Jag har hört helt olika om detta.
Tacksam för klargörande i frågan. :)