Så är det nog lite här och var, huvudsaken att man har en mysig hund som sällskap. ![]()
God Jul och hoppas det inte är så illa med en ensam jul om det nu är så, jag ska grilla ikväll med familjen, vi är 3 st så det blir inget stohej. 
Orkar inte fira jul, har ätit lite julmat tidigare så jag klarar mig och är för gammal för julklappar ändå.
Ha en skön dag! 