Hej,
Hoppas det finns någon här som skulle kunna hjälpa oss med mer information eller med egen erfarenhet.
Vi har en underbar och världens keligaste mops kille på 3 år som inte kunnat kissa av sig själv. Vi har gjort ultraljud, röntgen, prover undersökningar, rensning mot njursten han ligger nu med kateter på djursjukhuset.
Veterinären tror att han lider av reflex dyssynergi som är en nervsjukdom som gör att musklerna inte fungerar som dom ska. Har försökt läsa på så mycket jag kan men informationen är sparsam. Våra hjärtan blöder, att inte veta eller kunna hjälpa han. Dom säger att det ska vara godartat men det jag kan utläsa är att chansen är 50-60 % att medicinen han får nu ska hjälpa (muskelavslappnande). han har varit inlagd i tre dagar utan framgång så länge.
Är det någon på forumet som har erfarenhet eller kunskap om denna sjukdom. All info hade hjälpt.