Ja, det har du rätt i....tänkte inte på det sättet.
Har blivit så gammal att jag blir förb...när man ser reklam ang spel, casinon osv de få gånger jag tittar på de TV-kanalerna. Det borde faktiskt vara förbjudet, tror så många hamnar i skuldfälla och förstör sin framtid...Usch o fy!