Ja, så då är man tillbaka här igen. Fick ett svar idag på en fråga jag ställde 2023. Mats-Vovve svarade också här ser jag nu. Det svar jag fått idag är kanske på spanska (?) men har tydligen med casinon att göra. Mycket för en moderator att fixa helt klart, hålla igång ett "rent" forum måste vara totalt hopplöst idag....
Det är ett konstigt forum för tanter som jag, har blivit äldre sedan 2023 och börjar förstå lite bättre runt reklam, pengar osv. Sorgligt att det inte kunde finnas ett litet forum för oss som verkligen vill veta ang ämnet hund och aldrig känner sig fullärd, inget expertforum behövs, finns så många sådana på alla soc medier redan. Kramar till de få som kanske hänger kvar här. Annika