Diskutera, läs
Hundforum
Chat
Medlemmar
Hundar
Bloggar
Medlemsbilder
Medlemsfilmer
Jag & mina vänner
Händelser
Statusförändringar
Mina händelser
Min profil
Mina vänner
Mina meddelanden
Annat i Rastplatsen
Hundkalender
Mina tjänster
Hjälp

Antal online:
( gäster)
 
16 oktober 2016 av majsan16 i vård & skötsel
Re: tuggar på tassarna? - kortison? - lös i magen?

Hunden fick nu en spruta kortison till och vi fick recept på 40 mg kortison som han ska få 1/2 -1 tabel 1-2 ggr/dag. 


Men han är lös i magen, är det någon som känner till om detta är en biverkning av kortison?


Som medlem kan du här läsa lite kort info om majsan16 och gå vidare till medlemsprofilen.
Svara på detta inlägg

Alla inlägg i denna diskussion

Liknande diskussioner:

Tråd startad
Senaste svar
Hund som tappar i vikt, äter kortison   [2] 3 jan: duende 3 jan: Puddingpastejn Svamp på tassarna i kombo med jättetorra trampdyno   [3] 17 maj: SSIDUN 17 maj: Lona valp som kliar/tuggar på sig hela tiden   [23] 31 mar: username 9 apr: username Kortison - biverkningar efter slutat   [0] 21 mar: MiaSthlm valp som inte lyfter på tassarna + vatten problem   [13] 17 mar: Nattisleo 29 maj: Lona Shihtzu tvättar Tassarna ofta,   [4] 6 aug: Waltersmatte 31 aug: pipilotta Tuggar på allt utomhus   [7] 4 maj: mep 16 maj: Sezziyanen Kortison - vad har ni för erfarenhet?   [7] 6 nov: majsan16 13 nov: Bella & jag Tuggar inte på benet   [4] 1 maj: malin_b 1 maj: Hrímnir Svamp på tassarna?   [10] 7 apr: G*L 13 apr: G*L
 

NÅGRA AV VÅRA TJÄNSTER

Hundannonser Kennelsida Verksamhetssida Info om tjänster

VOVVE.NET

Om Vovve.net Kontakta oss Annonsera på Vovve.net Varumärket "Vovve"

FÖLJ VOVVE PÅ FACEBOOK

FÖLJ VOVVE ÄVEN PÅ ...

Vovve.net

TIPSA VOVVE

Något som är fel på sidan ovan?
Tryck här för att rapportera fel eller tipsa Vovve.

VOVVES NYHETSBREV

 
Populära raser idag:   Dogo Argentino | Afghanhund | Australian Cattledog | Dobermann | Dalmatiner | Rhodesian Ridgeback | Chihuahua
© 1998-2020 Enfinia AB